kvällen igår

Igår va ju jag hemma själv. Tog en billys pizza till middag för jag orkade inte gör nåt annat. 
John kom över och vi skulle gå ut och ta en cigg, då på vägen mötte vi Viktor, Fredrik och Jon så dom hängde på. Vi va bakom ica och då kom Andreas, Anton, Max, Alexander, Johan och några andra! Tror nog att vi stog där i en timme , säkert mer. Men sen gick  John, Andreas, Max, Anton, Alexander och jag hem till mig. Hahah dom andra knackade på men dom fick inte komma in. Efter ett tag släppte vi in Viktor, Johan & fredrik också! 
Gjorde inget speciellt, kollade på tv, killarna satt och rökte sina elcigg, Alexander gick runt och fotade med min kamera! HAha mysigt iallafall! Vi gick ut vid tolv typ.
 
Halv ett gick alla hem och jag gick hem för mamma ringde.   När mamma och pappa kom hem så sa dom att dom skulle ner på staionen och käka så dom åkte ner på stan och jag va hemma själv! 
 Dom kom hem vid tre och då följde våran granne som dom va hos tidigare me hem hit, och dom hade typ efterfest.. spelade musik på högsta volym till typ halv 5, så jag är jävligt trött idag för jag kunde inte sova igår. Tycker fan synd om mig själv! 
 
 
 en av alexanders fin fina bilder som skulle vara på mig och viktor men jag tycker han fick me bordet lite bättre
 
Rosévin är gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0