nu kan du få mig så lätt

Seg dag. Har bara suttit och kollat på Gossip Girl hela dagen. Är jävligt trött just nu så jag ska gå och lägga mig! 
 
Iallafall gårdagen va bra faktiskt! Efter skolan va jag med Ellinor, vi mötte Alice och satt på max ett tag. Jag åkte hem, mötte John, Fredrik och Jon när jag gick av bussen och vi gick hem till mig! 
Vid åtta gick vi ut, vi skulle in till stan så vi fick med oss Andreas, Anton och Alexander också. Vi åt på donken sen gick vi till ett bilgarage bakom burger king och va där. Under tiden vi va där rullade det bara in mer och mer folk. Linnea, Johanna, Viktor, Tommy och några fler. Och nästan alla va nog lite berusade..
Det va lite kaos, men kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0